Voglio Mobili

Shop

Politica de retur

1. DREPT DE RETRAGERE

1.1. Potrivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea integrala a cheltuielilor de returnare.

1.2. Cumparatorul este informat asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, electrice sau de orice alta natura sau, dupa caz, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

1.3. Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile (inclusiv feroneria si orice alte elemente livrate cu produsul pentru montajul si instalarea acestuia), documentele originale (factura fiscala, bon fiscal, fisa tehnica, manual de utilizare, certificat de garantie), bine si corespunzator ambalate si protejate pentru transport.

1.4. Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale sau in urma oricaror indicatiile specifice ale Cumparatorului, indiferent de natura acestora, nu vor putea fi returnate. Aceste produse au fost confectionate special si specific pentru Cumparator. Prin astfel de produse la comanda se intelege orice produs care a fost personalizat dupa preferintele Cumparatorului/Clientului (dimensiune: lungime, latime, inaltime; material de suprafata etc.) – prin specificarea unui cod de material sau orice alta modificare fata de modelul standard prezentat in pagina de produs, conform art. 16 pct. c, din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014.

Totodata, sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur urmatoarele: serviciul de montaj al produselor sau a altor servicii expres solicitate, daca Cumparatorul a exprimat in prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu si nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

1.5. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la data solicitarii returului, prin aceeasi metoda de plata sau printr-o alta metoda agreata de VOGLIO-MOBILI SRL si care asigura restituirea integrala a pretului achitat.

1.6. Daca se doreste returnarea unei saltele, canapele, paturi, scaune, tabureti, fotolii, coltare, sau a oricarui produs ce presupune elemente acoperite cu materiale textile similare celor enumerate,  in termenul legal al dreptului de retragere, VOGLIO-MOBILI SRL are dreptul sa aplice o taxa pentru acoperirea costului, dupa caz, de igienizare, retapitare sau efectuarea oricarei proceduri pentru revenirea produsului in stare corespunzatoare unui produs nou.

1.7. Daca Cumparatorul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala VOGLIO-MOBILI SRL bunurile notificate pentru retur. Daca Cumparatorul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda decat cea indicata de VOGLIO-MOBILI SRL (alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului.

1.8. Cumparatorul va returna alaturi de produsul comandat si toate produsele primite cadou din partea VOGLIO-MOBILI SRL. In cazul pierii, pierderii sau deteriorarii sub orice forma a acestor produse, VOGLIO-MOBILI SRL are dreptul de optiune de a alege intre refuzul returul produselor si retinerea unei parti corespunzatoare si proportionale din pretul achitat de Cumparator, pentru repararea prejudiciului produs prin nereturnarea produselor cadou.

2. GARANTII SI SERVICE

2.1. Vanzatorul se angajeaza sa livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului http://www.vogliomobili.ro. Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala, precum si a orice alt document livrat concomitent cu produsele comandate. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

2.2. Produsul este considerat neconform daca nu are aceleasi calitati precum este descris in cadrul confirmarii de comanda transmise in conformitate cu art. 2.5. Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii si daca Cumparatorul informeaza Vanzatorul despre aparitia lipsei de conformitate in termen de 2 zile de la data la care a constatat-o.

2.3. In cazul in care la livrare se constata o lipsa de conformitate a unui produs, Cumparatorul are dreptul de a cere repararea intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea produsului, in conditiile legii. Daca aceste operatii nu sunt posibile, Cumparatorul are dreptul de a cere sa beneficieze de o reducere corespunzatoare a pretului sau de rezolutiunea contractului privind acel produs neconform.

2.4. Cumparatorul este obligat sa anunte lipsa din colet a unei componente sau a oricarui alt element necesar montajului si instalarii, inainte de inceperea montajului si sa pastreze etichetele si continutul coletului in starea in care le-a primit in vederea verificarii si inlocuirii.

2.5. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere pentru executia si consecintele serviciilor de manipulare, transport, montaj si instalare executate de terti alesi de Cumparator, atunci cand produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instructiunile producatorului. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea utilizarea sau intretinerea gresita a produselor, datorate nerespectarii instructiunilor producatorului.

2.6. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

2.7. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele manufacturate si cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din lemn masiv pot prezenta mici crapaturi sau noduri in functie de natura lemnului sau ca pot aparea in timp mici crapaturi functie de conditiile in care sunt pastrate produsele – la temperaturi situate in afara intervalului 18-30 de grade Celsius si umiditate ridicata. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

2.8. Lipsa Certificatului de Garantie trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la data livrarii produselor. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare, indiferent de motiv.

2.9. Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data livrarii produselor, conform standardului minim prevazut in dispozitiile legale in vigoare. In aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Dupa efectuarea livrarii Cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le observe/reclame la momentul livrarii (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

2.10. Incarcarea inegala a dulapurilor cu obiecte sau miscarea lor din loc pot sa deregleze usile sau sertarele. Vanzatorul nu mai are nicio obligatie privind montajului si instalarea produselor sau cu privire la efectuarea reglajelor la sertare si usi. In lipsa unei alte specificatii, incarcarea maxima pe polita este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) si intinderea pielii sau stofei (la canapele si saltele) precum si matuirea sau, dupa caz, lustruirea produselor, toate acestea produse in timp, ca urmare a uzurii intr-o utilizare normala nu sunt considerate defecte. In primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanica folosita la umplerea pernelor la canapele si la saltele se va tasa usor dupa care se va stabiliza complet, de aceea este normala aparitia unor cute ale tapiteriei. Buretele se poate tasa in timpul transportului de aceea este necesara o modelare a umpluturii din perne prin baterea usoara a acestora.

2.11. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind consecintele pe care le-ar avea manipularea de catre Cumparator a produselor, inclusiv in locuri unde nu exista un spatiu suficient de manevra, precum zona usilor, holurilor sau casa scarilor etc..

2.12. Desi este asistat in procesul de vanzare de angajatii Vanzatorului, Cumparatorului ii revine intreaga raspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum si locul unde urmeaza a fi instalat produsul. Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind manipularea altor obiecte existente in spatiul unde vor fi instalate produsele. In lipsa unei notificari de la Cumparator, Vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere privind transportul produselor daca nu sunt conditii corespunzatoare privind accesul, manevrarea si parcarea in siguranta a autovehiculului cu care se livreaza produsele la adresa indicata de catre Cumparator sau daca prin aceasta se incalca legea.

2.13. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise sub sanctiunea pierderii garantiei:

  • dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure;
  • taierea sau zgarierea materialelor;
  • frecarea de alte suprafete sau cu substante (solutii de curatare) abrazive;
  • folosirea sau pastrarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;
  • asezarea produsului langa surse de caldura (distanta de garda este de 1m) in afara mobilierului de bucatarie proiectat in acest scop;
  • folosirea produselor de curatare care contin acizi, petrol, gaz, detergenti, solventi chimici sau alcool (orice solutie trebuie incercata intai pe o suprafata mica, ascunsa);
  • dehidratarea pielii (fara hidratare pielea se usuca si crapa);
  • udarea produselor (curatati cu o carpa usor umezita intr-o solutie de apa cu sapun -50% apa, 50% sapun lichid pH neutru – apoi stergeti imediat cu o carpa uscata);
  • impingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
  • roluirea, indoirea sau curbarea saltelelor la transport si manipulare;
  • folosirea mobilierului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.